قیمت سانترال

KX-TDA100DBP-x800

دستگاه سانترال پاناسونیک

KX-TDA100 DBP

تماس بگیرید

KX-TDA620-500-2

دستگاه سانترال  پاناسونیک

KX-TDE600

تماس بگیرید

سانترال پاناسونیک kx-ns500

دستگاه سانترال پاناسونیک

  KX-NS500

تماس بگیرید

KX-TES824-500

دستگاه سانترال پاناسونیک

kx-TES824

تماس بگیرید

KX-TDA600-1

دستگاه سانترال پاناسونیک

  KX- TDA600

 ناموجود

KX-TDA620-500-2

دستگاه سانترال  پاناسونیک

KX-TDA620

 تماس بگیرید

5-9820-4767

دستگاه سانترال پاناسونیک

  KX-HTS32

 تماس بگیرید

KX-TDA100DBP-x800

دستگاه سانترال پاناسونیک

kx-TDA100 DBA

 تماس بگیرید

خرید سانترال پاناسونیک

  • برای خرید سانترال باید به ظرفیت و نوع عملکرد آن سانترال توجه کرد .
  • در ایران سانترال پاناسونیک بیشتر مورد توجه قرار دارد .
  • سیستم سانترال پاناسونیک در مدل های مختلف خود ظرفیت و امکانات متنوعی دارد .
  • که از کم ظرفیت ها میتوان به دستگاه سانترال پاناسونیک مدل TES-824 نام برد که در حالت پیش فرض از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی پشتیبانی میکند . البته این تعداد با افزودن کارت های ارتقاء تا ۲ کارت به ۸ خط شهری و ۲۴خط داخلی افزایش پیدا میکند . این مدل سانترال خطوط داخلی هایبرید و آنالوگ را ساپورت میکند .
  • سانترال های پر ظرفیت هم شامل سانترال های سری , TDA , TDE , NS می باشند .
  • سانترال پاناسونیک مدل TDA100D که از سانترال های پر ظرفیت بشمار میرود در ابتدای سال ۲۰۱۳ به بازار های جهانی عرضه شده است.
  • این سانترال دارای ۷ جای کارت میباشد و روی کارت mpr خود ۴ داخلی دیجیتال را بطور پیش فرض پشتیبانی میکند.
  • قابلیت نصب ۹۶ خط شهری یا داخلی را دارد .
  • قابلیت نصب کارت VoIP را دارد .

قیمت تلفن سانترال

تلفن سانترال KX-DT456

تلفن سانترال  KX-T7730

دستگاه تلفن سانترال KX-T7730

تلفن سانترال  KX-NT543

تلفن سانترال KX-DT456

تلفن سانترال  KX-DT546

دستگاه تلفن سانترال KX-T7730

تلفن سانترال  KX-T7730

سانترال چیست؟

این روزها برای برقرارکردن  ارتباط تلفنی داخلی شرکت ها هزینه بسیاری لازم است اگر بخواهید برای هر بخش یا هر کارمندی خط تلفن مجزا خریداری نمایید. سیستم تلفنی لوکال که به آن تلفن سانترال یا تلفن مرکزی میگویند  قابلیت فراهم آوردن شماره داخلی به تعداد مورد نیاز شمارا دارد بطوری که کارمندان داخل یک شرکت بتوانند به صورت رایگان با دیگر همکاران خود ارتباط تلفنی برقرار کنند.

از مهمترین قابلیتهای  سیستم تلفن سانترال پاناسونیک، می توان به سیستم تلفن گویا اشاره کرد بطوری که اگرشخصی خارج از شرکت یا مجموعه با شماره های شما تماس برقرار کند بعد از پیام خوش آمدگویی امکان قابلیت انتخاب بخش موردنظر جهت اتصال را به شخص می دهد.

هر مکانی که یک یا چند خط ورودی دارد و می خواهد چند خط داخلی نیز داشته باشه نیاز به یک سانترال دارد. این امکان با راه اندازی  و نصب سانترال بر روی خطوط شهری مجموعه های مختلف قابل بهره برداری است. برای پیاده سازی سیستم سانترال احتیاجی به  خطوط تلفن  خاص نیست و می توانید بر روی  خطوط  تلفن  معمولی شهری خود از این دستگاه بهره ببرید.

انواع سانترال

سانترال ها مارک ها و انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به امکانات خود برای مکانی مناسب است برای مثال سانترال مارک پاناسونیک دارای مدل های متنوعی از جمله سری  KX  و TDA  است. سری  KX  مخصوص دفاتر کوجک و فروشگاه ها و سری TDA مخصوص سازمان ها و یا ادارات بزرگ با تعداد خروجی های زیاد مانند ۱۰۰ ، ۲۰۰ و  ۶۰۰ و بیشتر است،

  • سانترال  کم ظرفیت پاناسونیک
  • سانترال پر ظرفیت پاناسونیک
  • سانترال VOIP

سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

سانترال پاناسونیک برای نیاز تمام مشتریان تدبیری اندیشیده که حتی شرکت های کوچک با تعداد کم خطوط شهری و داخلی بتوانند از سانترال استفاده کنند.
یکی از پر فروش ترین های سانترال پاناسونیک، سانترال پاناسونیک kx-tes824 یا در اصطلاح فروشندگان و تکنسین های سانترال ۳ به ۸ میباشد. این دستگاه پر طرفدار قابلیت ارتقا حداکثر تا ۸ خط شهری و ۲۴ پورت داخلی را دارد. به صورتی که ابتدا کارت ارتقا ۳ به ۸ اضافه میشود که باکس شما به ۶ خط شهری و ۱۶ پورت داخلی، و در نهایت کارت ارتقا دوم به ۸ خط شهری و ۲۴ پورت داخلی ارتقا پیدا میکند و ظرفیت آن تکمیل میشود.
این دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک به صورت پیش فرض از یک کانال تلفن گویا پشتیبانی میکند و برای ارتقا به ۲ کانال گویا می توان کارت disa اضافه کرد. اما برای اینکه بتوان شماره تلفن هایی که با شما تماس گرفته اند دید از کارت کالر آی دی باید استفاده شود، هر کارت کالر آیدی برای هر کارت ارتقا یا بهتر است بگوییم: هر کارت آی دی کالر به ازای هر ۳ خط شهری قابل استفاده است.

سانترال پرظرفیت پاناسونیک

اما برای شرکت های بزرگ تر با تعداد بیشتر خطوط شهری و داخلی و برای استفاده های بیشتر از قابلیت های یک سانترال پیشرفته تر از سانترال پاناسونیک پرظرفیت استفاده میشود به صورتی که معمولی‌ترین دستگاه سانسور پرظرفیت مدل TDA ۱۰۰ است ، حداکثر ۱۴۴ خط را به شما می دهد که می‌توان این تعداد خط هم شهری و هم پورت های داخلی باشد این باکس سانترال پاناسونیک ۷ اسلات روی برد اصلی دارد که هر کدام از این اسلات ها را یک کارت مخصوص پاناسونیک که نیاز شرکت شما است را پر می کند به عنوان مثال یک شرکت ۱۶ خط شهری دارد و نیاز به ۲۴ پورت داخلی آنالوگ و ۱۶ داخلی دیجیتال دارد برای آن ما نیاز به یک کارت ۱۶ خط شهری یک‌کارت ۲۴ پورت داخلی آنالوگ و یک کارت ۱۶ پورت داخلی دیجیتال پاناسونیک داریم و هر کدام از این کارت ها درون اسلات ها با تشخیص تکنسین سانترال کار قرار می‌گیرد از دستگاه های پر ظرفیت می توان TDA200 – TDA600 – TDE100 – TDE200 – TDE600 را نام برد. البته باید دقت کنید که نصب این گونه سانترال ها باید توسط گروه های کارشناس و نصاب سانترال صورت گیرد زیرا پیچیدگی ها و حساسیت های خود را دارد.

سانترال voip

جدیدترین سیستم سانترال که مورد علاقه بسیاری از دفاتر و شرکت‌های بزرگ و کوچک است voip نام دارد به معنی صدا روی پروتکل اینترنت این سیستم می تواند به شکل ip pbx به معنی مرکز تلفن تحت شبکه یا در قالب کیس و کارتهای gateway باشد سانترال پاناسونیک NS۵۰۰ به صورت ip pbx بوده و از سیستم های تحت شبکه مخابراتی پشتیبانی می کند ولی در نظر داشته باشید که برای استفاده از این امکانات باید کارت ویپ ۵۱۱۰ یا ۵۱۱۱ روی باکس سانترال پاناسونیک ns۵۰۰ نصب گردد. مراکز تلفن voip به دلیل کیفیت بالای صدا که به صورت اچ دی HD می باشد و به دلیل سهولت استفاده از تکنولوژی های مخابراتی مورد استفاده بسیاری قرار می‌گیرد. برای استفاده از ویپ به زیرساخت متفاوت با زیرساخت سانترال های کم ظرفیت و پر ظرفیت نیاز است برای راه اندازی ویپ باید از کابل های مخصوص شبکه استفاده کرد به عنوان مثال کابل کت سیکس .

انواع تلفن سانترال

  1. تلفن سانترال هایبرید
  2. تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن سانترال هایبرید

  • تلفن هایبرید از سری تلفنهای مدیریتی و اپراتوری پاناسونیک می باشد.
  • این تلفن ها با چهار رشته سیم که از ترکیب نوع سیگنال صدای بوق آنالوگ و دیجیتال استفاده می کند.
  • تلفن های سانترال هایبریدی در سانترال های مدل kx-tes824 و kx-tem824 به صورت مستقیم و در سانترال های سری ns500 و tda و tdi با کارت DHLC قابل استفاده می باشد.
  • از انواع تلفن های هایبرید پاناسونیک می توان مدل های   KX-T7735   |   KX- T7730    |     KX- T7050     |     KX-T7030   |   KX-T7020    را نام برد.

تلفن سانترال دیجیتال

  • تلفن سانترال دیجیتال از سری تلفنهای مدیریتی و اپراتوری پاناسونیک می باشد که برای راه اندازی آن به دو رشته سیم مخابراتی برای انتقال دیتا از دستگاه سانترال پاناسونیک نیاز دارد.
  • تلفن های دیجتال پاناسونیک در سانترال های سری    tda و tde و ns    قابل استفاده می باشد
  • این تلفن ها را بطور مستقیم به خط شهری و یا خط آنالوگ وصل نمی شود.
  • تلفن های دیجتال امکاناتی دارد که تمام نیازهای اپراتور تلفن را برآورده می کند اپراتور می تواند با استفاده از کلید های co تمام خطوط شهری شرکت را پاسخگو باشد و به راحتی تماس ها را انتقال ، کنفرانس و یا هلد کند.
  • یک قابلیت مهمی که تلفن های دیجتال دارند و بروی سانترال های پاناسونیک وجود دارد فعال سازی یک داخلی دیجیتال کاملا مجزا است که به آن DXDP میگویند با استفاده از این ویژگی می توان از یک زوج سیم ۲ خط دیجتال فعال ساخت.
  • از انواع تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک میتوان    DT333   |   DT300    |   DT543  |   DT500   |   T7665     را نام برد.

 مزایای تلفن سانترال پاناسونیک

برای راه اندازی و نصب تلفن سانترال می توان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقراری ارتباط بین داخلی ها تقسیم بندی کرد. اهمیتی ندارد که مجموعه ی شما کوچک است یا بزرگ , می توانید بر اساس نیاز خود بین سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیت انتخاب کنید و دستگاه را بر اساس نیاز و تعداد  خطوط شهری  و داخلی خود نصب و راه اندازی کنید.

دستگاه های سانترال پاناسونیک در دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه طراحی شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز و سیاست های کاری خود از بین آن ها انتخاب کنید. برای انتخاب و خرید سانترال پاناسونیک  و همچنین راه اندازی حتما نیاز به مشورت با فرد متخصص است. باید خط تلفن سانترال  و بستر های کابلی موجود در شرکت، ظرفیت مجموعه , مساحت و زیر ساخت های دیگر بررسی شود و بعد نسبت به خرید تلفن سانترال مناسب اقدام شود.

با استفاده از این دستگاه می توانید در منابع شرکت صرفه جویی کنید و با قیمتی مناسب قابلیت های بسیاری را در  ارتباطات تلفنی  خود بهره برداری کنید, همچنین  سانترال پاناسونیک  می تواند امنیت خطوط و تماس های شما را تضمین کند.  سانترال پاناسونیک  نه تنها می تواند نیاز ارتباطی امروز شما را تامین کند بلکه قابل ارتقا است و می تواند در صورت پیشرفت مجموعه هنوز هم قابلیت های زیادی را برای خطوط فراهم کند.

یک سیستم سانترال پاناسونیک  شامل دستگاههای زیر می باشد :

  1.  پانل مرکزی (دستگاه سانترال)
  2. تلفن سانترال اپراتور (ویژه)
  3.  تلفن های سانترال معمولی (داخلی)
  4. جعبه ترمینال

پانل مرکزی: این دستگاه قادر است ارتباط بین گوشی های تلفن با یکدیگر و همچنین با خطوط تلفن شهری را برقرار نماید. مدل های مختلفی از این دستگاه تولید میشود اما دستگاهی که میخواهیم آنرا شرح دهیم دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX – TES824  است که در زیر به تشریح کارکرد آن می پردازیم :

ظرفیت سانترال پاناسونیک  (kx-tes824 )

ظرفیت فعلی   داخلی:  ۸   خط تلفن:  ۳
حداکثر ظرفیت   داخلی:  ۲۴   خط تلفن:  ۸

قابلیت های سیستم سانترال پاناسونیک

  • سیستم Hybrid : این سیستم می تواند با تمامی دستگاه های آنالوگ پاناسونیک و همچنین تلفن های معمولی، دستگاه های فاکس و سیستم های ارسال اطلاعات (مودم و …) کار کند.
  • دسترسی مستقیم به سیستم داخلی با پیام (DISA)
  • سیستم CallerID
  • انتقال خودکار فاکس
  • دارای باتری بک آپ : هنگامی که جریان برق قطع شود برای استفاده از این سیستم می توانید دستگاه را بطور مستقیم به دو عدد باتری ۱۲ ولت وصل نمایید و نیاز به استفاده از آداپتور نمی باشد.

نکات مهم نصب تلفن سانترال پاناسونیک

  • نکات ایمنی پیش از نصب  –  ورودی و خروجی دستگاه سانترال پاناسونیک بسیار حساسند ، از دست زدن به آنها خودداری کنید. برای جلوگیری از تخلیه بار الکتریکی و آسیب دیدن دستگاه ، یک سیم متصل به زمین (Earth) را لمس کنید ، یا لباس محافظ متصل شده به زمین بپوشید.
  • نصب باتری برای مواقع ضروری  –   هنگامی که جریان برق قطع شود ، برای استفاده از دستگاه می توانید از باتری های اتومبیل استفاده کنید. برای این کار ، از سیم های مخصوص و دو عدد باتری اتومبیل به دستگاه وصل کنید. پس از آن برقرار کننده را به سیستم متصل نمایید.
  • اتصال خطوط شهری به دستگاه  –   با توجه به تصویر روبرو ، خطوط شهری می بایست توسط سوکت های دو سیمه به ورودی های CO1 – CO2 -CO3  متصل گردند.
  • اتصال خطوط داخلی به دستگاه  –   برای اتصال تلفن سانترال داخلی به دستگاه ، سیم های رابط ۲ یا ۴ سیمی نیاز می باشد. محل اتصال خطوط داخلی JACK نام دارد که jack01. . . Jack04 چهار سیمه بوده که هم تلفن های سانترال معمولی (دو سیمه) و هم تلفن های سانترال اپراتوری (چهار سیمه) را پشتیبانی میکنند. jack05 . . . Jack08 مخصوص اتصال تلفن های سانترال معمولی می باشند.

بیشتر بدانید : نصب سانترال

نکاتی در مورد برنامه ریزی سیستم تلفن سانترال پاناسونیک

این دستگاه دارای تنظیمات اصلی (تنظیمات کارخانه) می باشد. هر گاه یکی از برنامه ها نیاز به تغییر داشت، می توانید با برنامه ریزی دستگاه آنرا تغییر دهید. برای برنامه ریزی دستگاه باید از تلفن سانترال اپراتوری استفاده شود که در اینجا از تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX – T7730   استفاده شده است لذا آنرا به خروجی شماره ۱  (۰۱
Jack) وصل نمایید.

قبل از تشریح نحوه برنامه ریزی سیستم، ابتدا در مورد تلفن های سانترال اپراتوری شرح مختصری  داده خواهد شد.

تلفن سانترال چیست؟

اولین چیزی که برای خرید یک تلفن سانترال باید به آن توجه کرد نیاز مجموعه ای که سانترال میخواهد در آن نصب و راه اندازی شود است. تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 یکی از بهترین های دستگاه تلفن سانترال برند پاناسونیک است که به عنوان تلفن اپراتوری برای مراکز سانترال کم ظرفیت مانند دستگاه سانترال KX-TES824 و KX-TEM824 مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید این تلفن سانترال هایبرید دارای چهار رشته سیم است و نمی توان از آن روی خطوط تلفن معمولی استفاده کرد.

مشخصات تلفن سانترال KX-T7730

  • رنگ ها   :  سفید و مشکی
  • صفحه نمایش   :  تک خط با ۱۶ کاراکتر
  • نوع تلفن    :   تلفن رومیزی
  • نمایش شماره تماس گیرنده  :  دارد
  • کلید قابل برنامه ریزی   :    ۱۲ کلید
  • کلید جهت نما   :  دارد
  • اسپیکر  :  دارد
  • پورت هدست   :   پورت ۲.۵ میلیمتری
  • تکنولوژی تلفن   :  هایبرید

قیمت تلفن سانترال t7730

باتوجه به سطح کارایی و محبوبیت دستگاه تلفن سانترال t7730  نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه میباشد. و به جرات میتوان گفت ارزانترین تلفن سانترال پاناسونیک همین دستگاه می باشد.

برای آگاهی از قیمت تلفن سانترال تماس بگیرید.


طراحی و ساخت

تلفن پاناسونیک سانترال KX-T7730

تلفن پاناسونیک سانترال KX-T7730  دارای ابعاد ۱۸۳ × ۲۱۸ × ۱۰۷ میلی ‌متر و وزن ۰.۸ کیلوگرم است که در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده که به همین جهت می تواند با اکثر دکورهای اداری ست شود. بدنه ی این تلفن سانترال از جنس پلاستیک با کیفیت است که در برابر ضربات کوچک مقاوم است و اثر انگشت را جذب نمی کند.


کار با  تلفن سانترال KX-T7730

راهنمای تلفن سانترال t7730
آموزش تلفن سانترال T7730
  1. PROGRAM :  ورود و خروج محیط برنامه ریزی دستگاه
  2.  (CONF (Conference : مکالمه کنفرانس (چند نفره)
  3.  INTERCOM : ارسال درخواست و دریافت مکالمه داخلی
  4.  (FWD/DND (Call Forwarding/Do NotDisturb:  ارسال ( تماس بگیرید / مزاحم نشوید)
  5.  FLASH/RECALL : قطع تماس و تماس دیگر بدون گذاشتن گوشی دستی روی بیس
  6.  AUTO ANS / MUTE  : پاسخ گویی خودکار در ارتباط داخلی (Intercom)  /  بی صدا کردن میکروفون در طول مکالمه ( درحالی که صدای طرف مقابل شنیده می شود)
  7. AUTO DIAL/STORE : سرعت شماره گیری / ذخیره سازی تغییرات برنامه
  8.  TRANSFER :  انتقال تماس به شخص دیگری
  9.  REDIAL : برای شماره گیری مجدد آخرین شماره گرفته شده
  10. HOLD : نگه داشتن تماس پشت خط
  11.  SP-PHONE : عملیات هندزفری – دست آزاد
  12.  NAVIGATOR  KEY : تنظیم صدا و صفحه نمایش  و یا آیتم های مورد نظر برای هر تابع
  13.  KEY 1…12 : کلیدهای قابل برنامه ریزی برای عملکرد دلخواه با نشانگر نورانی دو رنگ (قرمز – سبز)
  14.  PAUSE :  ایجاد وقفه در شماره گیری
  15.  MESSAGE : گذاشتن پیغام انتظار یا پاسخگویی به پیغام
  16.  Message/Ringer Lamp : نشانگر نورانی تماس و پیغام جدید

برای خرید تلفن سانترال با ما تماس بگیرید.


دانلود فایل راهنمای تلفن سانترال kx-t7730