دی ۹, ۱۳۹۷ سانترال بدون دیدگاه

حتما برای شما هم پیش آمده است که با شرکتی تماس بگیرید و   تلفن  گویا  پاسخگو باشد. این سیستم گویا داخلی های مختلف را معرفی می کند تا شما به راحتی بتوانید شخص مورد نظر خود را بیابید و با او ارتباط برقرار کنید. وجود هر کدام از داخلی ها هم به مشتری ها برای ارتباط بهینه کمک می کند و هم باعث حفظ نظم و جلوگیری از هرج و مرج در مجموعه می شود.

راه اندازی سانترال

این امکان با راه اندازی سانترال بر روی خطوط شهری مجموعه های مختلف قابل بهره برداری است. برای استفاده از این دستگاه احتیاجی به  خطوط تلفن  خاص نیست و می توانید بر روی  خطوط  تلفن  معمولی شهری خود از این دستگاه بهره ببرید.

برای راه اندازی خط تلفن سانترال می توان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقراری ارتباط بین داخلی ها تقسیم بندی کرد. اهمیتی ندارد که مجموعه ی شما کوچک است یا بزرگ , می توانید بر اساس نیاز خود بین دستگاه های کم ظرفیت و پر ظرفیت انتخاب کنید و دستگاه را بر اساس نیاز و تعداد  خطوط شهری  و داخلی خود نصب و راه اندازی کنید.

خط  تلفن سانترال  چیست؟

دستگاه های سانترال پاناسونیک در دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه طراحی شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز و سیاست های کاری خود از بین آن ها انتخاب کنید. برای انتخاب و راه اندازی دستگاه سانترال  حتما نیاز به مشورت با فرد متخصص است. باید خط تلفن و بستر های کابلی موجود در شرکت، ظرفیت مجموعه , مساحت و زیر ساخت های دیگر بررسی شود و بعد نسبت به خرید دستگاه مناسب اقدام شود.

با استفاده از این دستگاه می توانید در منابع شرکت صرفه جویی کنید و با قیمتی مناسب قابلیت های بسیاری را در  ارتباطات تلفنی  خود بهره برداری کنید, همچنین  سانترال پاناسونیک  می تواند امنیت خطوط و تماس های شما را تضمین کند.  سانترال پاناسونیک  نه تنها می تواند نیاز ارتباطی امروز شما را تامین کند بلکه قابل ارتقا است و می تواند در صورت پیشرفت مجموعه هنوز هم قابلیت های زیادی را برای خطوط فراهم کند.